To be or not to be?

Ja den eviga frågan vad ska man vara och hur ska man vara?...jag vill så gärna att allt ska vara bra och jag är medveten om att jag inte alltid är perfekt...men för det så tänker jag inte sluta att försöka vara den bästa jag kan vara! Det finns vissa dagar som känns rent ut sagt förjäkliga och man bara vill gå och gömma sig från omvärlden och bara vara för sig själv....eller nära någon man älskar för att ladda sina batterier! Jag har sagt till mig själv att jag ska ha ett öppet sinne och försöka att hitta positiva sidor hos mig och hos andra i stället för att bara se negativt på saker som jag kanske gjort tidigare!...Mitt mål är att försöka stödja och vara positiv!

Ha det bra...//Gunnar  

Kommentarer
Postat av: majda

Skriv den 1000:e kommentaren i min blogg och vinn en hemlig present!

2007-12-05 @ 07:23:27
URL: http://majdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0