Äcklig?

Jag brukar kunna driva ganska ordentligt med mina söner...och allra helst med den älsta som är 12-år...men det har helt plötsligt blivit svårare att driva med honom...han vinner oftast i slutändan! Som härom kvällen när vi höll på att småjävlas med varanndra..då tänkte jag att jag ska nog få honom att inse vem det som är bäst på att jävlas..så han kom fram til mig för att ge mig en god natt kram...då passade jag på att slicka honom i örat..(ja jag vet att det är äckligt..men vi är killar..vi tävlar i att vara äckligast..haha)....då kläcker han ur sig..-Gud va vidrig du är..hajar du hur länge sen det var jag gjorde rent öronen!..sen börjar han asgarva..hur slår man det...det är bara inse..man börjar bli gammal!!  Sad but true!..//Gunnar 


Kommentarer
Postat av: Therese

Japp, det är min son det! :-)
Du är härmed förbjuden att svara på dagens tankenöt innan kl. midnatt! :-)
Ha det bra älskling!

2007-11-09 @ 08:58:52
URL: http://therese4.blogg.se
Postat av: HELLO MOMMY

det finns fortf chans att vinna om du lämnar fler kommentarer! ;D

2007-11-09 @ 20:43:44
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0