Känslor

Känslor kan vara något som kan vara svårt att förklara i vissa fall, men genom åren så har jag kommit till den insikten att känner man något så är det inget fel att prata om det...det kan vara allt från ilska till den varmaste kärlek! Jag har tidigare varit lite av en person som gärna hållit mina känslor inom mig och tänkt att det är ju bara som jag känner och varför ska jag prata om det...men det är bättre för mig att prata om hur jag känner och mår än att bara låta det vara och sen känna mig missförstådd...hur ska någon kunna förstå mig om jag inte berättar hur jag känner...men visst kan väl även det slå fel ibland och att man är lite väl rak och ärlig...jag jobbar fortfarande med att lära mig att kunna vara lite mer smidig...bara för att man vill vara ärlig så betyder ju inte det att man behöver gå fram som en ångvält....ibland så får man ju ta hänsyn till att alla inte är lika bra på att ta den ärliga rakheten lika bra som andra och då kan ju smidighet vara bra...men som sagt ..jag jobbar på det!

Ha en bra dag..//Gunnar

Kommentarer
Postat av: Therese

Oj då! Antingen så var det här en pik till mig angående mitt inlägg om smidighet eller så.....Nej, det finns inget annat! :-)
Man kan vara både smidig, rak och ärlig samtidigt. Det jag menade med att du aldrig har blivit anklagad för att vara smidig var inget negativt! ta inte allt så negativt och måla inte fan på väggen förrän hon har uppenbarat sig! :-)
Love you!

2007-11-08 @ 09:56:37
URL: http://therese4.blogg.se
Postat av: Therese

Men vad du är tråååååååkig! :-)
Ha det bra, hjärtat!

2007-11-08 @ 10:07:14
URL: http://therese4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0