Min stackars son

Och då var man här igen då...min son är sjuk IGEN...det verkar som att han aldrig blir riktigt frisk....ja det botningsbara då alltså :)....men sen han blev sjuk första gången...för ca: 1 månad sen så har han aldrig blivit riktigt bra...de går bara fram och tillbaka och han lider verkligen av det...han har gått ner i vikt, humöret har blivit sämre och han äter jättedåligt...så det är väl inte så konstigt att man är orolig!...det är ju ens barn och dom vill man ju att de ska få vara friska och krya!...så att nu vet jag hur dagen kommer att se ut...mina två älsta som har höstlov kommer att bråka om vem som ska andvända vilken dator och min lilla sjukling kommer i mellan åt när han har sina pigga stunder vilja spela på dator han med...hmm...det känns som det mest är problem det här med datorer...jag kanske skulle ha gjort som min kära lilla älskling...hmm nu vet jag varför hon skickade hit alla datorer...hon sa att det var för att hon inte skulle veta vad hon skulle göra om det blev något strul med dom, så att det är lika bra att dom står hemma hos mig eftersom  att jag kan fixa problemen...joo tjena...det är ju för att hon ska slippa allt gnäll om dom...HA...nu kom jag på dig min älskling:)....ja jag måste ju säga det..hon är ju inte dum..och det måste ju betyda att jag har en j-a bra smak..:D.....så nu är alla vakna och dator tjafset har börjat så jag får väl gå och göra en insats...Hej hopp ha det bra..//Gunnar

Kommentarer
Postat av: Therese

Men det är säääääkert, det är för att jag inte vet vad jag ska göra när de krånglar! :-D
Du har bra smak, väldigt bra, du valde ju mig! :-)Och sedan lämnade du mig för en annan och så kom du tillbaka - japp, du har bra smak! hahahaha
Pyss på dig, hjärtat!

2007-11-01 @ 09:01:19
URL: http://therese4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0