Sjuka barn och trasiga bilar

Ännu en gång så är man hemma med den yngsta sonen som är sjuk igen...det känns som att det har blivit ett heltids jobb att vabba...inte för att jag skulle kalla barnen ett jobb men det jag menar är att jag har nästan varit mer hemma och vabbat än jag har varit på jobbet på sista tiden....och som att det inte vore nog med det så har SB´s pajat oxå...ja SB´s det är min bil det...SB = Skitbil....undra om man kan anmäla VAB för den med...vård av bil..hehe!
jaja..nu har jag ju några dagar på mig att fixa åbäket så vi får väl se om jag får fart på den tills på måndag då!..man kan ju alltid hoppas...eller jag har ju inte så mycket att välja på...det är väl bara att bita i det sura äpplet och fixa den...hmm..nu hade det varit ett bra läge för någon att ringa och säga att dom vill skänka mig en ny bil...man måste ju få drömma :)....ha en bra dag..// Gunnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0