Jag blir så trött

Jag blir så trött på alla som sitter och försvarar kyrkan och påstår att det är ju så bra men kyrkans aktiviteter...Bull'''' säger jag alla aktiviteter som kyrkan har är för deras egen vinning...va fan man får ju till å med betala skatt till denna sekt!! Kristendom är väl en sorts hjärntvätt på laglig nivå...jag menar det börjar ju redan vid barnsben indoktrineras i en!...och sen så sitter dom som ska vara så öppensinnade och fördömmer andras troende....ska kristendom vara så självklart??...nää då kan det lika väl vara precis vilken annan religon som helst som stämmer om det nu måste vara någon...och ser man till hur världen ser ut i dag så kan det mycket väl vara satanisterna som har rätt...nää det var kanske att ta i...men det jag menar är att alla är lika stora pajasar som försöker vinna folkets förtroende genom olikat övertalnings kanpanjer....det är väl bara inse att livet är upp till oss själva och inte någon övernaturlig kraft och ju snabbare alla inser det så ju snabbare kanske folk inser att det hjälper inte att skänka sina pengar till kyrkan för att rädda världen....det är upp till oss själva!

Min religon är min älskade Therese och mina barn
//Gunnar

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag förstod väl att jag skulle bli gudinna någon gång! :-D Och fina ord kan du oxå! :-)
Pyss på dig, hjärtat!

2007-10-30 @ 09:15:08
URL: http://therese4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0