Bilar!

image7

Alla har vi väl haft bilar som vi aldrig kommer att glömma..som den här Oldsmobilen..en 442 W30 från 1970..jag hade en sådan för många år sedan..det var en av min första bilar och jag kommer aldrig att glömma den..."vilka minnen säger jag bara"...Jag hade..ja eller har väl lite fortfarande drömmar om att kunna skaffa mig en Dodge Charger 1969

image8

Men det känns ganska avlägset just nu i allafall...men vem vet  :-)

Har ni själva haft några bilar som ni har kära minnen från?....Please tell:)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Bryggare Per

Godmorgon.
Har mest varit intresserad av motorcycklar, min absolut finaste jag haft var en Harley davidson electra glide classic ultra, en riktig stor pjäs som dessutom var steg tre trimmad, inte många som hängde med där inte. Har tankarna åt en cool bil, men vet inte riktigt vad, för där finns ju en hel del att välja på. Ha en trevlig dag.
/Bryggare Per

2008-02-07 @ 07:54:57
URL: http://per231.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0