Sjuka barn!

                                                               image6  

Japp så var det de här med sjuka barn...i går så ringde min son från skolan..eller det är ju sms som gäller nu för tiden...men i allafall så sa han aat han mår illa och ville att jag skulle komma och hämta honom...så nu saknas bara en så är alla barnen sjuka sen...och det västa är att det brukar aldrig slå fel...har något av barnen någon sjukdom så delar de med sig av den mer än gärna...hmm..undrar om jag inte är lite väl frusen av mig idag..haha..näää ni så roligt ska vi inte ha..juniorerna får f-n behålla sina bakterier och baciller själva den här
gången för jag tänker då inte bli sjuk...NOCK ON WOOD...:)
jaja jag får ju tid över till att skriva lite här nu i allafall :)

Ha det bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Bryggare Per

Godmorgon
Konstigt att enda gången barn delar med sig frivilligt är när dom skall dela ut baciller,vill dom inte annars så kan det va så nu med :)
ha en trevlig dag. och krya på hälsning till ungarna.
/Bryggare Per

2008-02-05 @ 08:35:12
URL: http://per231.blogg.se
Postat av: Anonym

Svar: det är det smartaste förslaget jag hört hittils,skall överväga det, problemet är bara att familjen inte vill ha den på uppfarten. jag får fundera lite till. ha en trevlig dag.
/Bryggare Per

2008-02-06 @ 09:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0