Att förstå sig själv!

Alla gånger är det inte så lätt att förstå sig själv..jag för mig är det så i alla fall..jaja..det är väl inte så lätt för andra heller att förstå mig..and i dont blame them :) . Men sitt sinnesstånd är väl rätt lustigt ändå..ena stunden glad och hoppfull och andra stunden nere och och känner sig totalt kass och vad man än gör så blir det fel...ja det är väl rätt lätt att gissa att det är så jag känner mig just nu..känner att jag skulle behöva lite uppmuntran! Jag tror att mitt jobb är lite av boven i dramat..att säga att jag trivs med mitt jobb vore en ordentlig överdrift...jag mår f-n illa av att gå dit och ändå så har jag gjort det i nästan 8-år...hmm..nåt fel måste det vara på mig:)
Jaja..jag ska skaffa mig ett nytt jobb...ska bara ta steget till att släppa vanan av det jobb jag har i dag!
Så nu har jag fått det ur mig...nu hoppas jag bara att jag kan rycka upp mig och känna mig lite glad oxå...det får bli en dusch och sedan vänta å att min älskade fru kommer hem från sin promenad...hon kan få mig att må bra genom att bara finnas i närheten:)
ha det bra alla..eller ingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0