Besiktning

Så..då är bilen klar för att rulla ett år till..den gick igenom utan anmärkningar:)...och då kanske jag ska tillägga att det är en MB från 87 som har gått 375000 km...så det känns rätt så bra att få beröm av bilprovningen! Nu blir nästa projekt att fixa iordning frugans bil så att jag oxå kan åka utan att behöva andvända njurbälte..för eftersom jag har närmare till jobbet så är det bättre att hon åker i en ordentlig bil..haha..hon har döpt min bil till SB´n som i skitbilen..hur hon nu fick till det?..ja ja hursom helst så börjar det väl bli dax att ta tag i hennes kärra och kolla vad det är som behövs fixas..så att även den kan gå igenom utan anmärkning!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Bryggare Per

Godmorgon!
Bra att bilen klarade besiktningen, finns inget tråkigare än att få en massa småfel som måste åtgärdad och visas upp en gång till. Klart du inte ska ha några problem med teorin, om du tagit CE kort. ha en trevlig dag.

2008-01-30 @ 07:56:56
URL: http://per231.blogg.se
Postat av: Therese

Hoppas verkligen att du inte får problem med teorin men å andra sidan så ska du inte bli för stöddig, hur var det med slutbetyget? Finns det ett sådant? Nej, just det, det var ju blankt! Hahahahaha Hur jag fick till sb:n? Utan problem! Jag har inte hört att du har klagat på min bil när din egen inte fungerade! :-) Jag klagar inte på din heller men det är fortfarande en sb, jag gillar inte MB, vad ska jag göra? Du har haft sönder min bil, så nu får du fixa den så att jag kan sälja den så kan du cykla till jobbet! :-)
Ha et bra!

2008-01-30 @ 08:06:30
URL: http://therese4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0