Dolda talanger

Jupp då var det dax att plocka fram sina dolda talanger då..ja dom har varit så väl dolda så att jag inte äns visste att jag hade dom..ja nu är det baka jag talar om, för det har visat sig att jag tydligen kunde göra det..ja om man ska tro min fru och mina barn vill det säga. Det började med att jag alltid varit förtjust i min frus sockerkakor..ja sån har god med äpplebitar i...mums...jag fick för mig att jag själv skulle ta och göra ett försök till att baka en sockerkaka en dag och ända sen den dagen så säger dom att det är mitt jobb hädanefter att baka sockerkakor, så tydligen gillade dom den:)..jaja jag måste väl erkäna att det känns ganska roligt att höra det oxå samt att jag har blivit väldans förtjust i att baka...se så det kan gå om man bara testar:) och jag ska sätta fart så fort jag bara fåt smälta den här underbara luchen som jag nyligen avnjutit med frugan på hennes jobb...yes...Nachotallrik..och den var minst lika god som hon alltid påstått..yummie:)
så ha en bra fredag på er alla!

Kommentarer
Postat av: Bryggare Per

Hej
en fråga?
var det före eller efter det att du blev sparkad på smalbenet som du började baka.
börjar misstänka att det blivit en lättare hjärnskada, som påverkat dina manliga drag, kanske är det en apelsin du blivit träffad av? i vilket fall som helst, se upp, de kanske vill ta över den manliga rollen från dig.

Ha en trevlig lördag
/Bryggare Per

2008-01-26 @ 02:40:43
URL: http://per231.blogg.se
Postat av: sofia

överlåt tänkandet till oss och vi sätter er i bra arbete..:=) vi vet ert bästa..

2008-01-26 @ 08:57:18
URL: http://godsgiftsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0