Ett tusenfallt förlåt!!!

Nu måste jag erkänna att jag inte är så jättebra på att uttrycka mig korrekt...men just i denna sekund känner jag m ig som världens största arsel..jag skrev ett inlägg tidigare om att en jobbarkompis visat sin uppskattning...för jag har fått mycket skit på jobbet på sista tiden..så då skrev jag att det är skönt att få uppskattning någonstans åtminstånde...och jag menade någonstans på jobbet...men trög som man är så skrev jag ju inte det..."jag förstod ju"..mitt vanliga fel!!..men nu slog det sig så att min fru trodde att jag menade henne...nu ska det vetas att hon är den som är mitt allt och jag vet att hon uppskattar mig mer än någon annan!!...och jag hade minuterna tidigare innan jag skrev det inlägget dedikerat en dikt till henne för att jag älskar henne...och det är ju en av sakerna som gör att jag älskar henne så mycket..Att hon uppskattar mig!....Snacka om att jag känner mig som en idiot!
Men jag väntar på att hon ska komma hem nu så att jag kan förklara för henne och be om förlåtelse för mitt dåliga ordföråd..som hon så många gånger sagt åt mig att jag måste tänka på..och nu får jag f-n ta och lära mig att uttrycka mig rätt så att folk kan förstå vad jag menar..Ett tusenfallt förlåt min älskling..jag menade aldrig att sårade..för du sr den sista i världen jag skulle vilja såra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0