Frågor

Fick den här listan via mail, tänkte dela med mig lite! Kopiera och för vidare! :-)

Nu e det dags för att svara på lite frågor angående 2007... minns du???

Ha ett super 2008.. !! ENJOY
 
 
Bästa låten : Losing med tAKIDA

Bästa nyheten: Hmm...kan inte komma på nån

Roligaste händelsen: Återföreningen med min fru

Tråkigaste: För många för att nämna bara en

Bästa på TV: Blev inte så mycket tv 2007

Bästa filmen: Stardust

Sötaste killen /tjejen 2007: Sötaste? Mina söner helt klart!

Bästa månaden: Oktober

Roligaste festen: Frugans födelsedags fest

Skönaste kyssen: Har jag fått av the love of my life...Min fru!

Snyggaste modet höst vår vinter sommar: sommaren!!!!!!!

Roligaste nya bekantskapen: Nygammal...Camilla
 

Tråkigaste nya bekantskapen: Hmm...dumt att nämna

Största fyllan: Den kommer jag inte ihåg...var för full..:)
 

Bästa insikten: Livet

Bästa julklappen: Min rock :)

Vad vill du säga om 2007: Det värsta jag varit med om!!

Årets ros: Går till min fru..den har hon förtjänat

Årets ris: Till mig själv!!

De var det de  :)

Have fun...//Gunnar

Kommentarer
Postat av: Bryggare Per

Godmorgon

Blev det sent i garaget igår?, ser fram emot att slutresultatet av den nya hojen 16"
ha en trevlig fredag
/Bryggare Per

2008-02-01 @ 08:54:13
URL: http://per231.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0