Hett temprament

Ja i går fick min närmsta chef känna av mitt heta temprament..jag har en känsla av att han hade fått skäll av sina chefer för att han inte sköter sitt jobb ..så att han kände väl att han skulle visa framfötterna vilket kanske är bra...så länge an inte gör det hos mig för det har han inget för!! Att komma och tala om för mig hur jag ska sköta mitt jobb..och det kommer från en person som har haft det allt för lätt för att jag varit dum nog att göra hans jobb åt honom, men det har jag slutat men och det kanske är lite därför han fått skäll...jaja det slutade i alla fallmed att jag talade om för honom att han verkligen är dum i hela huvudet...och tro mig jag överdriver inte..för ibland kan man ju ångra att man andvänder lite väl starka ord..men så är absolut inte fallet här..snarare att jag var lite för snäll i mitt utfall...men men det är snart dax fär medarbetarsamtal..hehe..och tro mig det är inget han ser fram emot...men det gör jag..mohahaha..han har faktiskt lyckats att hoppa över medarbetarsamtalen med mig de två senaste åren..hmm och det är bara mig som han har hoppat över dom med..undrar varför:)..jaja vi får väl se vad dagen har att erbjuda..det känns som att dagarna har blivit ganska lugna sedan jag inte gör någon annans jobb längre:)

Ha en bra dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0