jaha..då var det dax igen!

Om det finns nåt som verkligen irriterar mig så är det när man får meningslösa direktiv av min arbetsledare..iofs så måste jag säga att han har ju försökt att visa lite ledarskap på sista tiden till skillnad mot tidigare när jag fick göra hans jobb typ och han bara irrade omkring eller satt framför datorn..utan att få något vettigt gjort! problemet är bara att han lägger ner tid och energi på dom mest meningslösa saker men jag antar att man kan inte få allt!..jaja på Fredag så ska vi ha medarbetarsamtal så då ska vi se vad han har att säga..jag tror att han förväntar sig att han fommer få skit från mig..och han borde ju vara van vid det här laget, för jag är en sån person som inte kan hålla käften när jag tycker att någon gör något fel och jag accepterar dessamma tillbaka om det är befogat..så jag är väl en som dom skulle kalla "obekväm person" men det tar jag..inte för att jag springer omkring och är otrevlig för det..jag är konsekvent och kör med raka rör.det är enklast så för då vet ju alla var man står!
jaja vi får väl se vad i dag har att erbjuda..nåt trevigt kan man ju alltid hoppas!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Bryggare Per

Godmorgon
Du har helt rätt i att, om man öppnar munnen och säger sin mening så är man "obekväm" men hellre det än att springa som många andra gör och "tycker" en massa bakom ryggen på andra, det är inte aceptabelt för mig iallafall. Rätt skall vara rätt så blir det lätt, är en enkel metod att följa.
Ha en trevlig dag
/Bryggare Per

Ps: 16 tummare kan bli cool om du får förlänga framgaffeln.

2008-01-31 @ 07:08:58
URL: http://per231.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0