Konsten att uttrycka sig!

Jag kan ha lite problem när det kommer till att uttrycka mig med rätt ord..ska då oxå tillägga att jag är en ganska känslomässigt styrd person..vilket kan medföra lite problem när man ska uttrycka sig
Ibland önskar jag verkligen att jag kunde koppla bort mina känslor helt och hållet för dom kan vara till besvär när man är medveten om att man har för vana att uttrycka sig fel, så då sitter man och tänker på det i stället och säger ingenting vilket är irriterande för en själv!! Jag sa en gång till en person att känslor måste man släppa ut annars så ligger dom bara kvar där och blandes med alla nya tankar och känslor och då blir det bara en enda röra i huvudet..hmm det kanska förklarar en hel del med mig då:) nåja..jag tror nog inte att jag är ensammen om att ha mycke känslor inom mig..känslor är nog bra om man kan styra dom på rätt sätt!
ojdå.nu fick jag leka doktor så här på morgonen..en grabb här i området kom och ringde på dörren..han hade rammlat och lslagit upp handen så det blev till att plåstra om handen...Dr.Gunnar strikes again :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0