Måndag

Jaha då var det Måndag igen då..fan va helgerna går fort..kom att tänka på att i går kväll var den först gången på hela helgen som man fick en chans att sätta sig ner i soffan och bara ta det lite lungt och kolla lite på dumburken...för annars så har det varit full fart hela helgen...det började redan på Lördag morgon med att vara på plats på loppisen som vi skulle ha till förmån för barnens skola...och efter det så hade vi huset fullt med ungar...det lät som att det var minst femtio stycken i alla fall..men det var nog inte mer än sex stycken:)..och sen så hade jag ju fullt upp med att passa mig för att inte få nån apelsin i huvudet från frugans syster som var här med en väninna..men jag klarade mig den här gången i alla fall..haha..sen så spelade vi TP..och däe hade man ju inte en chans att vinna..dom hade tagit med sig några specialfrågor..ja nån ny upplaga typ..jag tyckte i alla fall att net var fusk.haha..sen på Söndag så lyckades vi få lite sovmorgon för att minstingen som brukar vara den som väcker alla i huset fick följa med sin moster och kusin hem över natten..så då passade vi på att sova lite extra..men sen var det full rulle igen..åka och handla var ett rent nöje faktiskt, det var bara jag och frugan och inga ungar som tjatade att de vill köpa dittan och dattan..ochnär det var avklarat så fick jag känna mig lite manlig igen..haha..det var dax att byta bromsarna på bilen som skrapade lite..så jag skruvade bil och frugan bakade bullar till jobbet och när ungarna lagt sig så fick man faktiskt tid till att kolla på en film som handlade om stället där James Dean dog..och det är väl i stort sett vad som har hänt i helgen...fullt upp men ändå väldigt trevligt:)
Men nu är det Måndag och det börjar dra ihop sig till att åka och lämna barnen på skolan och själv så får jag åka och jobba

Ha en bra dag på er alla!

Kommentarer
Postat av: Bryggare per

Godmorgon. får nog lägga ner funderingen på hur kvinnor tänker, finns två saker jag ej förstår mig på, det ena är bilar det andra, ja precis KVINNOR.
ha en trevlig måndag.
/Bryggare Per

2008-01-28 @ 07:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0