Nachotallrik

Nu börjar det dra ihop sig, i morgon så ska jag äntligen få äta den för mig så berömda nachotallriken som serveras på min frus jobb..hon har hur länge som helst frestat mig med denna nachotallrik som hon brukar äta på jobbet och hon har inte varit sen på att berätta hur gooood den är..."ja hon gillar verkligen att retas med mig:)"
och nu innan hon byter tjänst så ska jag passa på och åka till henne och äta lunch tillsammans med henne..vilket jag ser fram emot...och nej det är inte bara för att det är nachotallrik..det är för att jag älskar henne!..man kan se det som att nachotallriken är som en bonus...EN STOOOR BONUS..hahaha..jag undrar om jag ska svälta mig i dag så att jag är riktigt hungrig när det är lunch i morgon:)...och nu ska jag gå omkring och sjunga den andra varianten av Village peoples sång Machoman...och den heter Nachoman....nacho nachoman i wanna be a nachoman....hahaha

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0