Skämmit!

Jag skulle åka och lämna min yngsta son på ett maskeradkalas och allt var fixat..Ninjaturtles kostymen på..paketet var inslaget så vi satte oss i bilen och åkte..när vi kom fram så klev vi ur bilen och gick och ringde på dörren...hmm..ingen öppnar...strax efter så kommer en komips till min som tillsammans med sin mor..vi står båda och fundera varför ingen öppnar...då slår det mig...dom skulle ju ha kalaset i en annan lokal och jag säger det till mamman till sonens kompis och då kommer även hon på det...snack om att man kännde sig dum..haha..jaja jag var ju inte ensammen om att göra det misstaget i alla fall:)..som tur var så ligger inte lokalen så långt bort från där dom bor så vi fick allt ta en liten promenad i blåsten..men gissa om vi skrattade åt vårat misstag...och dum som man är så talar man ju om det när man kommer fram..jaja..man lever ju för att roa andra:)..och vi kom överens om att vi skulle försöka att åka till rätt ställe när vi ska hämta dom:) 
Så nu har man även lärt sig läxan att läsa på kalaslapparna ordentiligt innan man åker:)

Ha en trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0