Uppskattad!

Ibland känns det skönt att höra att man är uppskattad..som i går på jobbet när mina medarbetare fick veta att jag skulle sluta tidigare. de sa att de måste åtminstånde få in två personer istället för mig då.."cheferna har ingen aning om hur mycket du gör och att det blir svårt att klara uppgifterna när du inte är här"..och det känndes bra att höra att man är uppskattad någonstans åtminstånde...(..."senare tillägg" ja förutom hemma då..jag har ju frugans och barnens uppskattan...ja..frugans åtminstånde..barnen kan det ju vara från dag till dag:)
jaja..en ny dag idag så jag får väl återgällda dom med att jobba hela dagen idag då..eller att vara där i alla fall..hehe :)
ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Therese

Är det synd om dig eller? Uppskattad någonstans åtminstone????????
Bussigt!

2008-01-17 @ 07:59:15
URL: http://therese4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0